Miksi elän

Mä mielummin kuolen kun suostun hyödykkeeksi jollekkin mitä en ymmärrä.
Mä mielummin kuolen kun palvelen.
Palvelen ihmisiä jotka ei mulle näyttäydy.
Kokonaan kasvojaan näytä tai ajavat asiaa joka ei mulle aukene.
Mä mielummin kuolen kun autan ihmisii jotka eivät apuani arvosta SILLOIN kun asioilla on aina kaksi puuolta mutta mulle näytetään vain puolet.
Mielummin kuolen vapaana kuin epävarmana.
Mielummin kuolen kuin elän orjana.
Mielummin kuolen vapaana kun karjana.
Jos sen valita voi, niin valitsen polun yksinäisen, taivaita hipovan mietteiden täyttämän, hitaasti etenevän. Ja varmasti kokisin elävän kunnes kuolen.
Nuolen lailla en lentää voi, mutta suunta voin muutta eikä mun tarvi keneltäkään anteeksi pyytää, sitä mitä olen, teen ja koen.
Kun kuolen niin kuolen tietoisena ja haavoittuneena, en pelokkaana vaan rauhaa ja rakkauta ikänsä etsineenä, toivessain sen löydän vielä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Pieni poika

Lämmin talvi